Київська обл. м.Вишгород, вул. Шкільна 58.   
ЗАМОВИТИ ЕКСКУРСІЮ



головна   /  ДЛЯ ВІДВІДУВАЧІВ   /  НОВИНИ   /  у Києві зібрались представники народних художніх промислів, рекламних та PR-агентств, а також урядовці й галузеві експерти для напрацювання плану заходів промоції народних художніх промислів в Україні та за кордоном /

У Києві зібрались представники народних художніх промислів, рекламних та PR-агентств, а також урядовці й галузеві експерти для напрацювання плану заходів промоції народних художніх промислів в Україні та за кордоном


👉25 травня у Києві зібрались представники народних художніх промислів, рекламних та PR-агентств, а також урядовці й галузеві експерти для напрацювання плану заходів промоції народних художніх промислів в Україні та за кордоном. Адже інтерес до всього українського на міжнародній арені значно зріс, і саме час правильно представляти українські унікальні вміння всьому світу.
Стратегічна сесія буде проходити протягом 2-х днів та відбувається на замовлення МКІП за допомогою проєкту міжнародної технічної допомоги «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).
📍 Мета: розробка заходів промоції народних художніх промислів в Україні та за кордоном, а також визначити зміст, цільові групи та інструменти реалізації промоційних заходів для 4-х пілотних видів НХП (косівська кераміка, писанкарство, решетилівська вишивка та гутництво) в Україні та за кордоном для подальшого впровадження. Все це на основі людиноцентричного підходу до планування результатів політик.
☝️ Заступниця Міністра назвала основні проблемні питання НХП:
• зменшення кількості майстрів НХП, які володіють унікальними техніками;
• втрата системи передачі технік між поколіннями;
• втрата ринків збуту виробів НХП;
• низький рівень підприємницьких та цифрових навичок майстрів;
• обмежена або відсутня матеріально-технічна база;
• низький рівень використання туристичного потенціалу галузі НХП;
• непопулярність і незатребуваність НХП серед молоді;
• відсутній облік майстрів НХП для формування державної політики.
Саме над планом подолання цих проблемних питань експерти працюватимуть протягом 2-х днів за методологією стратегічного планування та моніторингу RBM, а також враховуючи гендерно-чутливий підхід (GBA+) – врахування специфічних характеристик умов життя та потреб жінок і чоловіків.
❗️Народні художні промисли – унікальний код української нації. Розвиток та популяризація НХП дозволить не тільки зберегти техніки, які сягають своїм корінням століттями назад, а й розкрити економічний потенціал цього напрямку.
🖇 Фото та інформація з офіційного сайту Міністерства культури та інформаційної політики України: https://mkip.gov.ua/news/9214.html